4 Insight
Strategisch Relatiemanagement

4 Insight
Strategisch Relatiemanagement

Met de training Strategisch Relatiemanagement bouw je aan een overtuigende duurzame relatie en een win-win situatie voor het commercieel succes.
Met de training Strategisch Relatiemanagement bouw je aan een overtuigende duurzame relatie en een win-win situatie voor het commercieel succes.

Strategisch Relatiemanagement

Tijdens de training ontwikkelen de deelnemers hun kennis, inzicht en vaardigheid in het toepassen van de Customer Challenge methodiek, gebaseerd op het TTT-principe (Teach, Tailor & Take control). Na de training hebben de deelnemers het inzicht gekregen dat het op basis van expertise de confrontatie met de klant zoeken, een beter salesresultaat oplevert, dan een attitude die vooral gericht is op het goed houden van de relatie. Na de training hebben de deelnemers de vaardigheid om door middel van een goede storyline de perceptie van de klant te reframen (Teach), hun gesprek op de DMU af te stemmen (Tailor) en krachtig af te sluiten (Take control).


De deelnemers wordt geleerd:
■    Customer Challenge, het waarom van succes.
■    Het Insight gespreksmodel.
■    Doorgronden van de situatie- en knelpuntvragen.
■    Teach en Tailer de relatie.
■    De techniek van het reframen.
■    Take Control, het omgaan met tegenwerpingen en weerstanden.


Kenmerken:
■   2 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■   4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■   2 Insight Profiel Scans
■   Deelnemers: maximaal 6
■   Certificaat na deelname

Strategisch Relatiemanagement

Tijdens de training ontwikkelen de deelnemers hun kennis, inzicht en vaardigheid in het toepassen van de Customer Challenge methodiek, gebaseerd op het TTT-principe (Teach, Tailor & Take control). Na de training hebben de deelnemers het inzicht gekregen dat het op basis van expertise de confrontatie met de klant zoeken, een beter salesresultaat oplevert, dan een attitude die vooral gericht is op het goed houden van de relatie. Na de training hebben de deelnemers de vaardigheid om door middel van een goede storyline de perceptie van de klant te reframen (Teach), hun gesprek op de DMU af te stemmen (Tailor) en krachtig af te sluiten (Take control).


De deelnemers wordt geleerd:
■    Customer Challenge, het waarom van succes.
■    Het Insight gespreksmodel.
■    Doorgronden van de situatie- en knelpuntvragen.
■    Teach en Tailer de relatie.
■    De techniek van het reframen.
■    Take Control, het omgaan met tegenwerpingen en weerstanden.


Kenmerken:
■   2 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■   4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■   2 Insight Profiel Scans
■   Deelnemers: maximaal 6
■   Certificaat na deelname

4 Insight helpt u graag

Wilt u meer weten over 4 Insight en ons trainingsaanbod, of heeft u een specifieke vraag over één van onze trainingen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

4 Insight helpt u graag

Wilt u meer weten over 4 Insight en ons trainingsaanbod? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.