Het aan tafel komen bij jouw toekomstige klant is een klus op zich. Hoe maak jij dat verschil? Hoe zorg je dat je de juiste aansluiting maakt en dat je ondanks de al aanwezige concurrent het verschil maakt? En aan tafel geldt precies hetzelfde. Jouw toekomstige klant werkt nu samen met jouw concurrent. Hoe zorg je ervoor dat je hieraan voorbij komt? Hoe zorg je er voor dat je dat verschil maakt waar jouw klant echt iets aan heeft? In de training leren we de technieken en vaardigheden en het maken van goede en gekwalificeerde bezoekafspraken bij jouw toekomstige klant. De training richt zich op het volledige acquisitie proces.
Kenmerken:
■ 2 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■ 4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■ 2 Insight Profiel Scans
■ Deelnemers: maximaal 6
■ Certificaat na deelname
Het aan tafel komen bij jouw toekomstige klant is een klus op zich. Hoe maak jij dat verschil? Hoe zorg je dat je de juiste aansluiting maakt en dat je ondanks de al aanwezige concurrent het verschil maakt? En aan tafel geldt precies hetzelfde. Jouw toekomstige klant werkt nu samen met jouw concurrent. Hoe zorg je ervoor dat je hieraan voorbij komt? Hoe zorg je er voor dat je dat verschil maakt waar jouw klant echt iets aan heeft? In de training leren we de technieken en vaardigheden en het maken van goede en gekwalificeerde bezoekafspraken bij jouw toekomstige klant. De training richt zich op het volledige acquisitie proces.
Kenmerken:
■ 2 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■ 4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■ 2 Insight Profiel Scans
■ Deelnemers: maximaal 6
■ Certificaat na deelname