De training geeft je inzicht op het gebied van accountmanagement en leert je analytische en strategische vaardigheden die nodig zijn voor een gedegen accountplan en accountgesprekken. Door de training realiseer je een beter resultaat met meer sales en brengt een langdurige en succesvolle samenwerking met jouw klant tot stand. Als accountmanager verkoop, adviseer, ontwikkel en onderneem je acties om de klant optimaal te bedienen. Door het grote belang is een planmatige, gedisciplineerde en strategische aanpak vereist. Tijdens deze training leer je op proactieve wijze de relatie met je klanten op te bouwen, te onderhouden en uit te bouwen.
De deelnemers wordt geleerd:■ Het accountproces.
■ Verkooptrajecten strategisch opbouwen.
■ Hoe je onderhandelingen voorbereidt en opbouwt.
■ Rapportages, forecasts, analyses en bezoekrapporten opstellen.
■ Krachtig te argumenteren tijdens de presentatiefase.
■ Tegenwerpingen te pareren en afsluittechnieken te hanteren.
Kenmerken:
■ 2 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■ 4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■ 2 Insight Profiel Scans
■ Deelnemers: maximaal 6
■ Certificaat na deelname