Tijdens de training ontwikkelen de deelnemers hun kennis, inzicht en vaardigheid in het toepassen van de Customer Challenge methodiek, gebaseerd op het TTT-principe (Teach, Tailor & Take control). Na de training hebben de deelnemers het inzicht gekregen dat het op basis van expertise de confrontatie met de klant zoeken, een beter salesresultaat en een langdurige relatie oplevert, dan een attitude die vooral gericht is op het goed houden van de relatie. Na de training hebben de deelnemers de vaardigheid om door middel van een goede storyline de perceptie van de klant te reframen (Teach), hun gesprek op de DMU af te stemmen (Tailor) en krachtig af te sluiten (Take control). Binnen deze training gaan we vooral uit van situaties waarin een klant niet alleen manifeste behoeften heeft, maar juist ook latente behoeften.
Tijdens de training ontwikkelen de deelnemers hun kennis, inzicht en vaardigheid in het toepassen van de Customer Challenge methodiek, gebaseerd op het TTT-principe (Teach, Tailor & Take control). Na de training hebben de deelnemers het inzicht gekregen dat het op basis van expertise de confrontatie met de klant zoeken, een beter salesresultaat en een langdurige relatie oplevert, dan een attitude die vooral gericht is op het goed houden van de relatie. Na de training hebben de deelnemers de vaardigheid om door middel van een goede storyline de perceptie van de klant te reframen (Teach), hun gesprek op de DMU af te stemmen (Tailor) en krachtig af te sluiten (Take control). Binnen deze training gaan we vooral uit van situaties waarin een klant niet alleen manifeste behoeften heeft, maar juist ook latente behoeften.
Kenmerken:
■ 3 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■ 4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■ 4 Insight Profiel Scans
■ Deelnemers: maximaal 6
■ Certificaat na deelname
Kenmerken:
■ 3 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■ 4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■ 4 Insight Profiel Scans
■ Deelnemers: maximaal 6
■ Certificaat na deelname