De deelnemers wordt geleerd:
■ Productkennis om te zetten in voordelen en koopmotieven.
■ Een verkoopgesprek professioneel voor te bereiden.
■ De gespreksopening vanuit een vast patroon neer te zetten.
■ Krachtig te argumenteren tijdens de presentatiefase.
■ Tegenwerpingen te pareren en afsluittechnieken te hanteren.
■ De behoeftebepaling met de 5 fases van het Impactvragenmodel.
■ De overtuigingskracht tijdens het beargumenteren te vergroten.
■ De wijze van communiceren, woordkeuze, intonatie en non-verbaal.
■ Omgaan met weerstand en tegenwerpingen tijdens een onderhandeling.
■ Het sturen van wederzijdse belangen en verwachtingen.
■ Het creëren van commitment voor een wederzijds winstgevende relatie.
Kenmerken:
■ 3 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■ 4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■ 4 Insight Profiel Scans
■ Deelnemers: maximaal 6
■ Certificaat na deelname
De deelnemers wordt geleerd:
■ Productkennis om te zetten in voordelen en koopmotieven.
■ Een verkoopgesprek professioneel voor te bereiden.
■ De gespreksopening vanuit een vast patroon neer te zetten.
■ Krachtig te argumenteren tijdens de presentatiefase.
■ Tegenwerpingen te pareren en afsluittechnieken te hanteren.
■ De behoeftebepaling met de 5 fases van het Impactvragenmodel.
■ De overtuigingskracht tijdens het beargumenteren te vergroten.
■ De wijze van communiceren, woordkeuze, intonatie en non-verbaal.
■ Omgaan met weerstand en tegenwerpingen tijdens een onderhandeling.
■ Het sturen van wederzijdse belangen en verwachtingen.
■ Het creëren van commitment voor een wederzijds winstgevende relatie.
Kenmerken:
■ 3 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■ 4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■ 4 Insight Profiel Scans
■ Deelnemers: maximaal 6
■ Certificaat na deelname