4 Ingsight
Master Account Management

4 Insight
Master Account Management

De Master Account Management is een driedaagse training en bestaat uit de combinatie van Effectieve Acquisitie en Strategisch Accountmanagement.
De Master Account Management is een driedaagse training en bestaat uit de combinatie van Effectieve Acquisitie en Strategisch Accountmanagement.

Master Account Management

Effectieve Acquisitie

Het aan tafel komen bij jouw toekomstige klant is een klus op zich. Hoe maak jij dat verschil? Hoe zorg je dat je de juiste aansluiting maakt en dat je ondanks de al aanwezige concurrent het verschil maakt? En aan tafel geldt precies hetzelfde. Jouw toekomstige klant werkt nu samen met jouw concurrent. Hoe zorg je ervoor dat je hieraan voorbij komt? Hoe zorg je er voor dat je dat verschil maakt waar jouw klant echt iets aan heeft? In de training leren we de technieken en vaardigheden en het maken van goede en gekwalificeerde bezoekafspraken bij jouw toekomstige klant. De training richt zich op het volledige acquisitie proces.

Strategisch Accountmanagement

De training geeft je inzicht op het gebied van accountmanagement en leert je analytische en strategische vaardigheden die nodig zijn voor een gedegen accountplan en accountgesprekken. Door de training realiseer je een beter resultaat met meer sales en brengt een langdurige en succesvolle samenwerking met jouw klant tot stand. Als accountmanager verkoop, adviseer, ontwikkel en onderneem je acties om de klant optimaal te bedienen. Door het grote belang is een planmatige, gedisciplineerde en strategische aanpak vereist. De training leert je op proactieve wijze de relatie met je klanten op te bouwen en te onderhouden.

Master Account Management

Effectieve Acquisitie

Het aan tafel komen bij jouw toekomstige klant is een klus op zich. Hoe maak jij dat verschil? Hoe zorg je dat je de juiste aansluiting maakt en dat je ondanks de al aanwezige concurrent het verschil maakt? En aan tafel geldt precies hetzelfde. Jouw toekomstige klant werkt nu samen met jouw concurrent. Hoe zorg je ervoor dat je hieraan voorbij komt? Hoe zorg je er voor dat je dat verschil maakt waar jouw klant echt iets aan heeft? In de training leren we de technieken en vaardigheden en het maken van goede en gekwalificeerde bezoekafspraken bij jouw toekomstige klant. De training richt zich op het volledige acquisitie proces.

Strategisch Accountmanagement

De training geeft je inzicht op het gebied van accountmanagement en leert je analytische en strategische vaardigheden die nodig zijn voor een gedegen accountplan en accountgesprekken. Door de training realiseer je een beter resultaat met meer sales en brengt een langdurige en succesvolle samenwerking met jouw klant tot stand. Als accountmanager verkoop, adviseer, ontwikkel en onderneem je acties om de klant optimaal te bedienen. Door het grote belang is een planmatige, gedisciplineerde en strategische aanpak vereist. De training leert je op proactieve wijze de relatie met je klanten op te bouwen, te onderhouden en uit te bouwen.

Master Account Management

De deelnemers wordt geleerd:
■    De 5 fasen van het acquisitiegesprek.
■    De diverse communicatiestijlen.
■    De gespreksopening vanuit een vast patroon neer te zetten.
■    Voeren van diverse soorten acquisitie gesprekken.
■    Krachtig te argumenteren tijdens de presentatiefase.
■    Omgaan met tegenwerpingen en bezwaren.
■    Het accountproces.
■    Verkooptrajecten strategisch opbouwen.
■    Hoe je onderhandelingen voorbereidt en opbouwt.
■    Rapportages, forecasts, analyses en bezoekrapporten opstellen.
■    Krachtig te argumenteren tijdens de presentatiefase.
■    Tegenwerpingen te pareren en afsluittechnieken te hanteren.


Kenmerken:
■   3 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■   4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■   4 Insight Profiel Scans
■   Deelnemers: maximaal 6
■   Certificaat na deelname

Master Account Management

De deelnemers wordt geleerd:
■    De 5 fasen van het acquisitiegesprek.
■    De diverse communicatiestijlen.
■    De gespreksopening vanuit een vast patroon neer te zetten.
■    Voeren van diverse soorten acquisitie gesprekken.
■    Krachtig te argumenteren tijdens de presentatiefase.
■    Omgaan met tegenwerpingen en bezwaren.
■    Het accountproces.
■    Verkooptrajecten strategisch opbouwen.
■    Hoe je onderhandelingen voorbereidt en opbouwt.
■    Rapportages, forecasts, analyses en bezoekrapporten opstellen.
■    Krachtig te argumenteren tijdens de presentatiefase.
■    Tegenwerpingen te pareren en afsluittechnieken te hanteren.


Kenmerken:
■   3 Daagse training van 09:00 - 17:00 uur
■   4 Coaching sessies, persoonlijk 1 op 1
■   4 Insight Profiel Scans
■   Deelnemers: maximaal 6
■   Certificaat na deelname

4 Insight helpt u graag

Wilt u meer weten over 4 Insight en ons trainingsaanbod, of heeft u een specifieke vraag over één van onze trainingen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

4 Insight helpt u graag

Wilt u meer weten over 4 Insight en ons trainingsaanbod? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.